58vildan Sen neden istemedin peki?
Evet evet, Bendede bağırsak yapışıklığı var. 2.doğumda bidaha (2.5yıl olmasına rağmen) bu kadar erken hamile kalma dediler ama ben daha erken hamile kaldım. Yine tekrar tekrar söylicm. Doğum yapacak olan doktora iletmleri için. Durumumu anlarsa bağlar ümidiyle