Kızlar bebeğim 4. Ayını tamamlayacak bu konu hakkında bilgi sahibi olmadığım için soruyorum bugün doktorum tüm özel aşıları yaptırmam gerektiğini söyledi bu aşılar neden gerekliyse ücretli diğer aşılar gibi zorunlu hale getirilip sağlık ocağı tarafından yapılmıyor? Vede bazı sağlık ocakları özel aşıları kendimiz getirsek bile sorumluluk almıyormuş bu aşılar ne gibi bir sorun yapabilirki sorumluluk almıyorlar?