[silindi] bugün hacamat olacağım için dün patatesli börek yapmış yemiştim, akşamına da kahve yanına çikolatayı biraz fazla kaçırdım sanırım. Gecesine hemen ağrım başladı.
Aslında Bnde bir dönem olmadı, fakat simdi tekrarladı. Dediğiniz gibi tekrarlayan birşey sanırım bu.
Bide ara ara halsizliğim, uykusuzluğum vs de oluyor. Sanırım oda bu hastalıktan. Aynı zamanda benim demir eksikliğim ve kansızlığım da var