Kızlar sanırım bende var. 30 yaşındayım. Ara ara dizlerim yada ayağımda ki eklem yerlerim ağrıyor şişiyor yanıyor, kızarıklık oluyor. Ne zamandır oluyorum fakat şu son yılda arttı. Doktora gideceğim, hangi bölüme gitmeliyim? Başına gelen var mı.. Neler yapmalıyım..