Tubaaa0 gastroenteroloji bolumune kendinizmi goturdunuz yoksa çocuk doktoru alanmi açtı normal randevu aliniyormu benim kizim 1 yaşında 7.600 2 yaşında 10.5 kilo 84 boydu3 yaşına girmeye 2 ay kaldi 11 kilo 87 boyu ben coxuk doktoruna iki kez goturdum kanlari normal çıktı birşey demediler herangi vitamin filanda onermediler açıkçası bende biyerlere goturup gelişmesini desteklemek istiyorum