Merhaba benim kızımda zayıf 13 aylık 8.500 kg bu ay doktora götüreceğim alt sınırda mi bilmiyorum normal mi bilmiyorum ek gıdayı peşinde koşa koşa yediriyorum mama da içiyor çok haraketli biraz kilo almasını istiyorum bize de yazar mı acaba ücret ödediniz mi devlet mi karşıladı