NmalkoC Duygu_52AK çalışacağı sektöre göre değişir diye düşünüyorum ablam bir fabrıkada silahsız güvenlik görevlisi 30 bin maaş alıyor yemek servis sigorta
nergiz4155 Duygu_52AK Vega avm de ki Kadın güvenlik sordum maaşını 42 bin alıyorum dedi sabah 10 akşam 10
NmalkoC Duygu_52AK evet canım işte rahat tek sorun bayramdada sblam tatil yapmıyor malesef güvenlik olduğu için bayramda da çalışıyorlar dönüşümlü olarak
aybarsmom34 Zombi Ben evlilik nedeniyle işten ayrıldım ama kız kardeşim hala orada devam ediyor. Evet, aldılar.
PoyrazEsra Benim eşim de vardiyalı ama mesela bugün gittiyse ertesi gun izinli sonra gidiyo yani 12 saat çalışıp 36 saat izinli canim
esila48 Duygu_52AK yere göre değişiyor. Mesela havaalanında askeri ücretin biraz üstü alıyordu eşim. Bu sene hastanede çalışmaya başladı yine değişiyor nöbetine göre net maaş 40 bazen 48 bazen ek para yatıyor 60 80 aliyor
TwinsAndBeren Duygu_52AK silahlı ve silahsız olmasına göre değişir silahlılar daha yüksek maaş alıyor abim silahsız güvenlik görevlisi yıllardır asgari ücrete çalışıyor her girdiği yerde Kocaeli’de yaşıyoruz
sevimlibebk Duygu_52AK eşim güvenlik canım havaalanında çalışıyor birde silahlı olması artı tabi ücretide daha yeni zamla 38 falan oldu ama özel sektörler çok vermez asgari ücretin bi tık üstü yinede alsın kimlik lazım olur hertürlü iyi bir yerde bulur belki
babyilkay Girdiği yere göre değişir canım benim eşim çalışıyor 8 saat 36 alıyor 1 gün izin ama az çalıştığı için çok yorulmuyor gece kulübün önünde güvenlik ben pek memnun kalmasamda şuan bebişimiz var iş olsunda diyerekten sabrediyoruz