Duygu_52AK Kazandıysa neden almıyor ? Çalışmayacaksa bile cüzdanında dursun. Fazlalık yapmaz. Olur ya, belki bir fırsat gelir ayağına. Eşim değilde, ben güvenliğim. Havalimanına başvuru yapsın. Olanakları fazla. Maaşı 33.700tl oldu sanırım. Evlilere ve bebeği olanlarada artı olarak veriyorlar para. Servis onlardan, yemek onlardan. 3 vardiya; sabah, öğle ve gece nöbeti olmak üzere. 8 saat çalışıyorlar. Ne eksik, ne fazla. Bayramlarda 15 bin tl kadar ikramiye veriliyor. Eksik çok, alım yapmaya devam edeceklerdir. Madem istanbuldasınız açıklayayım dedim. Devlet dairelerine girmek malumunuz çok zor. Tabiki nasip işi. İstanbul havalimanını düşünün derim. 🌼 Sabiha gökçenle karıştırılıyor ama yeni açılan İstanbul yeni havalimanından bahsediyorum :)