hafsakaya o konuda iki farklı söylem var çekerseniz hakkınız yanıyor diyorlar ki buna katılmıyorum 😒çekenler içinde geri kalan kısmı gelecek ay yatacak deniliyor mantık olarak doğru olan da bu bence 🥰belki de önceki çocuğunuzun yatan parasıdır isme dikkatlı baktınız mı acaba