2cocukluanne_ Arkadaşlar herkesin kafasında bu soru sanırım yeterli bilgiye sahibim merak ettiklerinizi sorabilirsiniz 🦋
iki_prens_annesi_ 2cocukluanne_ yeni doğum yapanlar için mi gecerli iki çocuğumdada doğum yardımı alamadım
Ftmat 2cocukluanne_ ben hala başvuru yapamadım sürekli yönlendirme yapıyor ama ilerlemiyor yardımcı olur musunuz
Ahsensmom_ E devletten başvuru yaptık ücret ne zaman yatar ve nasıl haberimiz olacak ücretin yattığından
2cocukluanne_ Ahsensmom_ Başvurular alınıyor şu an tamamlandığında annenin hesabına yatacak ücretler takip amaçlı e-devlet üzerinden doğum yardımı başvuru sonucu ekranından takip edebilirsiniz 🌸
esar3142561 Ahsensmom_ 2cocukluanne_ merhaba benım 4. Cocugum 27 ocak 2025 te doğdu başvuruyu yaptım ne kadar alacağım acaba tek seferlik 5 binmi
2cocukluanne_ Ahsensmom_ başvuru formunu inceliyorlar maalesef 😂Gönül isterdi iki tarafa da yatsın 😂😂
2cocukluanne_ iki_prens_annesi_ şimdiki çocuklarınız için 5 yaşına kadar başvuru yapabilirsiniz ama 2025 den önce ise eski sistem para alırsınız 1. Çocuk 300 tl
2cocukluanne_ Ftmat tabiki e devlet üzerinden giriş yapın lütfen doğum yardım başvurusu diyin gelen ekran yönlendirme yapacaktır bilgileri doldurup ekle kısmından bebeğinizin bilgilerini ekleyin onaylayın. Yoğunluktan dolayı bazen olmuyor deneyin sürekli
berilinannesiii Ftmat bende gece 2 de anca yapabildim benimde olmuyordu gece falan bebeğiniz varsa kalkarsanz o zaman bı deneyin oluyor
hafsakaya 2cocukluanne_ 24 şubatta dogum yaptım 18 martta da yanlış olmasın başvuru yapmıştık e devlette ödenecek miktar 300 tl olarak gorunuyo hala ödenmesini bekliyoruz ama 300 olarak mı yatar acaba ?
yagmurum12 2cocukluanne_ benim 23 yaşında kızım ve 2 aylık kızım var 2 aylık kızım ikinci çocuk olarak mı sayılacak yoksa 23 yaşındaki kızımı yok sayıp sadece 2 aylık kızım ilk çocuk olarak mı sayılacak
iki_prens_annesi_ 2cocukluanne_ peki nasıl başvuru yapılıyor büyük oğlum 5 yaşına yeni girdi küçük 2 yaşında
keremmaras 2cocukluanne_ ben 2024 Ağustos ayında doğum yaptım ilk çocuğum yınede basvuru yapabılırmıyım her ay yatar mı para
2cocukluanne_ ElifDeniz21 o konuda farklı söylentiler var hesaba deniliyor ama ptt üzerinden yatması daha muhtemel duruyor ☺️
Ftmat 2cocukluanne_ günlerdir deniyorum uygulamaya git dedikten sonra bu bir sayfa ilerlemiyor maalesef
2cocukluanne_ hafsakaya o konuda iki farklı söylem var çekerseniz hakkınız yanıyor diyorlar ki buna katılmıyorum 😒çekenler içinde geri kalan kısmı gelecek ay yatacak deniliyor mantık olarak doğru olan da bu bence 🥰belki de önceki çocuğunuzun yatan parasıdır isme dikkatlı baktınız mı acaba
2cocukluanne_ Ftmat aşırı yoğunluktan kaynaklı ara ara mutlaka deneyin e devlet uygulamasından girmeyin normal Google üzerinden yapın daha çabuk oluyor 🥰
Duygu_52AK 2cocukluanne_ 4 yaşında bi oğlum var bu yardımdan 2025 yılı sonrası doğum yapan kişiler mi yararlana biliyor
Babycc 2cocukluanne_ ben ekle bölümüne kadar geliyorum ama beni ordan geri atıyor günlerdir defalarca kez deniyorum siz nasıl yaptınız acaba
2cocukluanne_ Babycc bende de aynı şekilde 3-4 gün denedim olmadı herkes yüklendiği için ara ara deneyerek başardım 🤭
bittercikolata__ kdjdkd evet siz aylık 5000 TL alicaksiniz 2025 ki olan çocuğunuz 5 yaşına gelene kadar her ay
2cocukluanne_ kdjdkd tabiki 2025 doğumlu bebeğinizin bilgilerini giriyorsunuz her ay olmak üzere 5.000 tl yatacak hesabınıza çocuğunuz 5 yaşına gelene kadar 🌸