Mylittlebaby_ alpis20 Merhabalar ben salı günü biyopsi yaptırdım bu arada haber verecektim yani kan alırlarken koldan daha cok acıdıgı bile olmustur. Hiç korkulcak bir sey degil bizi korkutan boynumuza igne girme fikri sanırım.