miniminisevgilimm alpis20 ayy bana 7 yaşındayken yapmışlardı ilk hiç ağlamadan durmuştum temiz çıkmıştı 13 yaşında tekrar yapıldı yine temiz çıktı sonra bir daha hiç önemsemedim gebelikten önce gittiğimde 6 ay sonra biyopsi yapalım demişti gebe olduğumu öğrendim yine oralı olmadım 30 yaşındayım ama valla korkuyorum küçükken nasıl durmuşum diye kendimi takdir ediyorum da şuan o cesaretim asla yok 🥴
miniminisevgilimm alpis20 evet gerçekten öyle mr bile gözümü o kadar korkutuyor ki biyopsi yaptırmam lazım ama artık benimde bakalım gideyim ihmal etmeyeyim bende Rabbim temiz sonuçlar nasip etsin dermansız dert vermesin inşallah 🙏 ❤️
AegeansMom humeyrasm birşey sorabilirmiyim dağılmasaydı alıcaklardı demişsiniz ya, nodül kendi kendine dağılmaz ki, üstelik sizinki baya da büyükmüş, nasıl oldu bu durum?
humeyrasm AegeansMom ben biyopsinin tetiklediğini düşünüyorum iğnesi norlmalden biraz kalin oluyor. Zaman içinde küçüldü ve dağıldı bende anlamadim
Muhammet alpis20 canm merhaba ben başka sebepten gitmiştim doktor troudlerin düzensiz çalışıyor diye gün verdi ama bana ultrason günü verdi biyopsi hangi sebeplerden dolayı yapılıyor acaba ultraasonda napikiyor onunda bilmiyorum banada yapilcak diye korkuyorum
aysegull2812 alpis20 10 yıl önce iki kez yaptırdım o anlık sinek ısırığı gibi bişey oluyor korkmayın hiç benim kötü huylu çıkmıştı ameliyat ve tedavi de gördüm geçti gitti bence ihmal etmeyin umarım temiz çıkar sonuçlarınız🙏🙏
alpis20 aysegull2812 çok geçmiş olsun herhangi bi rahatsızlık veriyor uydu size benim sadece ultrason da gözüküyor fiziksel olarak bş rahatsızlık hissetmiyorum hiç
Mylittlebaby_ dmlagnr Aklıma şuan geldi ama emzirirken bu işlemi yaptırmanın emzirmeye bir engeli var mı bilginiz var mı acaba?
Mylittlebaby_ dmlagnr Evet ama internetten arastırdıgım kadarıyla bir zararı yokmuş. Lokal anestezi uygulanıyor diye biliyorum da o yüzden sormustum. Gerçi şehir hastanesinde yaptıracagım orada da anestezi uygulanıyor mu bilgim yok.
dmlagnr Mylittlebaby_ hiçbir zararının olacağını düşünmüyorum benimkini uyusturmadilar gerek ye yok o kadar basit bı işlemki
Mylittlebaby_ alpis20 Merhabalar ben salı günü biyopsi yaptırdım bu arada haber verecektim yani kan alırlarken koldan daha cok acıdıgı bile olmustur. Hiç korkulcak bir sey degil bizi korkutan boynumuza igne girme fikri sanırım.