sydsv ggggr heyet değil sanırım heyet ikinci uzatmada oluyor, doktorunuza danışın isterseniz tam emin değilim
ggggr sydsv Sordum özeldeki doktoruma bir ay heyet zorlarım verebilirsem dedi tek başına öyle bi hakkı var mı diye merak ettim
asyayldz maysamoms33 Evet sezaryen doğum yaptım. Yeni yasa konuşuluyor ama 10 mayısta benim iznim bitiyor. Umarım bu 2 hafta içinde 1 yıl yasası çıkar o kadar dua ediyorum ki anlatamam
asyayldz busubusu evet memurum ve yıl içinde 40 gün rapor alma hakkım var. Ama dediğiniz gibi aile hekimlerine de kısıtlama getirdiler onlar da vermiyor pazartesiden cumaya sürekli