Merhabalar, kızım 3 aylık oldu ve benim iznimin bitmesine 1 aydan az bi süre kaldı. Doğum öncesi 8 haftalık olan iznimi doğum sonrasında kullanıyorum. En azından ek gıdaya geçene kadar yanında kalmak istiyorum. İznimi nasıl uzatabilirim? Daha önce iznini uzatabilen var mı? Nasıl bi yol izlediniz? Yardımcı olursanız çok sevinirim.