emoseren miabel9 alacagın ürünün etiketinde yazıyor zaten kaç derece de nasıl kullanacagın. 24-25 derecelerde atletsiz şekilde 1.5 tog kullanılabiliyor mesela.. ama izmirde yaşıyorum temmuz agustosta tabiki kullanmayacagım😅