miabel9 2aylıktan(kasım ayıydı) beri 1.5 tog kullanıyorum ev kaloriferli içerisi zaten 22 derece oluyor. Alttan sadece atlet giydiriyorum. Üstünü açtı üşüdü derdi yok. Mayısta felan atlet bile giydirmeden kullanmayı düşünüyorum yaz bitince de büyüğünü alıcam aynı şekilde devam