beyzanuroz xfttmnurr inşallah öyledir vurduktan sonra bide gelip sariliyor acaba öyle mi ifade ediyor kendini
xfttmnurr beyzanuroz oda olabilir sonuçta yaptığının ne olduğunun farkında değil onu da öyle sanıyor olabilir
beyzanuroz beyzzsenturkk_ bende gormemezlikten geliyorum söylüyorum yapma istemiyorum dıe vurduktan sonra sariliyor birde pisman gibi
mamabear_ beyzanuroz bağırmadan net bir tavırla “hayır yapamazsın bu evde kimse kimseye vuramaz” diyin. Vurmaya çalışırsa acıtmadan kolunu tutun. Sakın gülmeyin oyun sanıp yüz bulmasın.
mamabear_ beyzanuroz bir de evdeki herkes bu konuda tutarlı olmalı tabi. Mesela çocuğa kızdığında seni döverim diyen biri varsa tutarsızlık olur