yesimmmmmmm kalkbircaykoy valla öyle demişti ama bende genelde 2 olarak verdim fazla olduğunu düşündüğüm için
adasmummy kalkbircaykoy doktor kilo başı 1 dedi başka doktora gittim kilo başı 2 dedi onlar da bilmiyo bence 😂
kalkbircaykoy ahlasmomm_ en iyisi bende 1 damlayla başlayayım tahlilde az çıkarsa artırırız diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
kalkbircaykoy yesimmmmmmm bende bugün bir damla şeklinde verdim ama yarın kilo başına iki damla vereceğim
rumeysa06 Kilo başına 2 tahlillere kadar bence öule devam et sonra kan değerleri düşük çıkıp uğraşma bence