kalkbircaykoy Kızlar bestiron damla aldım oğlum 8 kilo eczacı da tam bilmiyor kilo başına 1 damla mı veriyoruz yoksa 2 damla mı? Doktora sorma şansım yok şu an.
akdemrfdn kalkbircaykoy Kilo başına 1 damla verin dedi doktorumuz. Bebeğim 7 kilo, 7 damla veriyorum.
Behappybaby kalkbircaykoy benim doktorum da kilo başına 2 dedi başladığımızdan beri hep öyle veriyorum