yokdahanelercanim 4-5 yaşlarındaki ablalara bakışı içimi titretiyor. Ablalar gelsin de onunla oynasın diye gözünü dikiyor hangisinin dikkatini çekerse hemen gülücükler konuşmaya çalışmalar bi şeyler.
Kızınız ‘abla’ istiyor, kardeşe aynı tepkileri vermesini beklemeyin. Kardeşi olsun, oynasınlar niyetiyle çocuk yapmak kızınıza daha büyük haksızlık olabilir. İyi düşünüp karar vermelisiniz, daha çok küçükmüş. Benim kızım 28 aylık, 2. çocuk düşünmüyorum; fakat düşünseydim aralarında en az 4 yaş olsun derdim. Desteksiz büyütmek çok zor. Yaş aralığı az olan çocuklarda özellikle anne çok yıpranıyor. Desteksiz olduğu için çocuklarla yeterince ilgilenemediği için hem üzülüyor, hem de yetersiz hissedebiliyor. Daha çok küçük, biraz daha büyüsün, gözlemleyin, benim kızım net bir şekilde kardeş istemediğini söylüyor şuan. Sevgiler🌻