Kisirvetursu molfix 5 kullandım bi tık büyük geliyordu ama aşırı abartı olmadığı için üstten katlayıp kullanıyordum şuan primaya geçtim onunda 5 numarasını alıyorum aktif Bebek tam oluyor premıum care olan bir tık büyük geliyor zaten o bir tık pşik yaptıgı için aktif Bebek kullanıyorım hiç sızma taşma vs yaşamadım gece de baya bezi dolu oluyor ona rağmen bir sorun yaşamadım birde bebeğinizin ayı küçükse biraz alt kısımdan kabalık yapıyor bez ama ben böyle şeylere takılmıyorım 4 numara alsam küçük geliyor çünkü bğyüdükçe bez tam oturmaya başlıyor