Benim oğlumda ısrarla almadı 6/18 emziği ilk zamanlar 10 aya kadar küçük emzik kullandım.10 aylıkken gece uykularında aranırken verdim.Öyle öyle alıştı.Ama markayı değiştirmeyin aynı emzik olsun.Phılıps avent kullanıyordum ondan devam ettim.Şimdi 2 yaşında hala emzik emiyor.Dişleri tam hiç bi sıkıntısı yok.Bende bıraktırma girişimlerindeyim şu sıra.