gizememre valla kızımda gece uyurken verdim bir iki emdi attı verdim emdi attı öyle yumuşattı emziği ve alıştı bu sayede. Yenisini alınca yine garipsedi ilk başta sert oluyor galiba emzikler. Ama oğlumda tam bugün 7 ay 17 günlük ve hala 0-6 ay emzik kullanıyoruz veriyorum tutmuyor atıyor, bide uyumuyor kızım gibi ki vereyim. Geçen gece yine dedim attı bi daha verdim uyandı. Zaten uyumuyor bari uyurken uyandırmiyim diye bıraktım ben de..