deryaren Evet mutlaka çıkarın ben her gün parka götürüp çocukları izlettim, sonu ağlama da olsa vazgeçmedim. Siz denşimdiden sıkı giydirin çıkarmaya başlayın, zaten bir hafta sonra havalar ısınıyor iyice. Ağlıyor diye çıkarmamazlık yapmayın bence, o zaman uzuyor alışma süresi.