Kızlar bebeğim 7 aylık aşırı aşırı insanları yabancılıyo yüzlerine bakıp hüngür hüngür ağlıyor kalabalığa asla gelemiyor dün yeğenimin dogum günü vardı hediyesini verip zor geri döndük hiçbir yere gidemiyorum bu yüzden bebegi böyle olan var mı tavsiyeleriniz neler