ysm53 aynı muameleyi ben de gördüm hatta eşim ilk başlarda dedi ki çocuğu mu sahiplenemedin acaba diye ama öyle bi durum değil uyku problemini hayatım boyunca hep çektim maalesef hala daha alışma evresindeyim geceleri eşim bakınca uyuyabiliyorum onun dışında çok uykusuz kalırsam yanında bebeğimin sızıyorum ama tık sese uyandıgım icin 20 dklık uykularla duruyorum. Ne kadar yorgun olursam olayım yine de uyanıyorum aynı durumdayız gazdan dedi bizim doktorumuz umarım 3 aydan sonra biter