ysm53 Evet aylardır uykusuzm tam da bu yüzden çok alakalı bir yorum yaptım.Keske bebeğim yanımda yatsa uyuduğunu bilsem ama sesler çıkarsa (sağlıklı olduğu sürece) Bebeğiniz uyuyor,kendiniz söylediniz ama diyorsunuz ben ufacık sesten uyanırım, çıt cıkarmadan uyuyan bebek mi olur hanfendi?Eğer ciddi bir gazı olsa ya da başka bir sıkıntı zaten ağlar ve asla uyuyamaz.Sukretmeniz için cevap yazdım.Bebeginiz uyuyor, bu yüzden keyfini çıkarın