myprincess1 benim bebeğim de kucaktan indirince hemen uyanırdı doğduğundan beri geceleri beşiğe koyduk sık uyansa da alıştı ama gündüz hiç kucak dışında uyumuyordu biz de 3 ay sonra alışır diye düşünerek hiç bırakmadık kucaktan slingde veya göğsümüzde uyuyordu şimdi neredeyse 5 aylık oldu gündüz uykuları hala kucakta asla beşiğine alıştıramıyorum bırakınca hemen ağlıyor veya bir süre sonra sıçrayarak uyanıyor ama gece beşikte uyuyor. Demem o ki bence ne kadar erken alıştırılırsa o kadar iyi 😅 ilk 3 ay alışkanlık olmaz deniyor ama bence bebek bi şekilde o duruma alışıyor sonradan bu alışkanlığı değiştirmek de çok zor oluyor. Naçizane tavsiyem 3 ayın dolmasını beklemeden yavaş yavaş bebeği de yormadan yatağa bırakmaya çalışmanız yoksa ileride çok zor oluyor