myprincess1 bebeklerimiz arasında 1 gün var benimki de 2 ay 21 günlük
Hem emziriyorjm hem biberon ile besliyorum çıkan sütü 10-20 ml neyse biberona koyup veriyorum çünkü ağzında meme olmadan uyumuyor baktım gelişimini etkileyecek mecbur uyutacağım zaman ağzına biberon verdim
Uyuyakalınca alıyorum biberonu
Uykusu internette bu ayda bi çocuğun uyanık kalma süresi 1-2 saat arası yazıyor
Bazı günler çok güzel oluyor düzenli şekilde uyuyup uyanıyor ama kırkı çıktığından beri tıplasanız 7-8 gün böyle oldu
Kırkının içinde çok iyiydi herkes kırkı çıksın daha da düzelir diyordu
Ama nasıl kırkı çıktı uyku düzeni şu bu hepsi bozuldu
Kırk gün uyumuştuk öyle diyeyim
Benimki de uyursa gündüz 1-2,5 saat arası uyuyor bu miktar gece daha fazla oluyor
Ama evet ben çok sık besliyorum doktorum kızdı karnının iyice doyduğuna eminsen 3-4 saat arası aç kalabilir en erken 2 saate bi emzir dedi
Hep ağzımda meme yada biberon olsun diyor
Siz bi doktorunuza danışın yeterli gelmediğini düşünüyorsanız benim gibi önce bir güzel emzirin sadece uykuya dalacagı zaman da mama desteği verirsiniz daha uzun uyur