Gizem_54 Berenalp terntidyot al canım her gün sür göbeğinin üstüne koy kapmaz mikrop vizede doktorumuz demişti bizde yaptık geçti çok şükür şimdi 6 aylık oldu bile
Birminnosannesi Kelebegimmmm Benim bebeğimin de öyleydi. Doktora götürmelisiniz. Yakma dedikleri bir işlem var onu yapıyorlar.
Berenalp MuhammedAmine şuanda hastaneye geldik K vitamini aşısı yapıldı her ihtimale karşı kan aldılar tahlil sonuçlarını bekliyoruz hepinize çok teşekkür ederim 🙏
Drnk Berenalp doktora götür bende yasadım k vitamini ignesi bide krem verdi 1 hafta yıkama dedi sonra gecti suya sokma bebegi ve götür ki enfeksiyon kapmasın korkma geciyor