Berenalp yarın götürdüğünüzde doktor gümüş nitrat sürüp kurutma işlemi yapar , birde k vitamini aşısı yapılır büyük ihtimalle . Sebepleri tam kurumamış olması , göbek bağının parçalı düşmesi ki eğer böyleyse gümüş nitratla kurutup 10 gün sonra fln doktor bir cımbızla o et parçasını çıkarıyor kupkuru birşey oluyor bizim başımıza gelen buydu Birde kilolu doğmuştu doktorumuz k vitamini aşısının yetersiz geldiğini söylemişti . Evde bekleyip geçmesini bekleme evet normal ama önlem almazsan enfeksiyon oluşabilir