Benim de 4 yaşında , 2 buçuk yaşında ve 10 aylık çocuklarım var. Destekçi yoksa çok zor şükür benim var .ama yinede ona rağmen çok zorlanıyorum tabiki . Ama bir düzen oturacak daha çok yeni. Beni en zorlayan kavgaları . Onun dışında bir gün evde tek çocukla kaldım ay bir sessiz geldi ev meğersem aslında birbirlerine bir ses onlarda .Mesela şöyle güzelliğini anlatayım. Geçen sene oyun alanına gittiğimizde büyük kızım tek olduğu için çünkü ikinci daha küçük ona katılamıyordu sürekli anne gel anne gel derdi. Bu sene bir gittik 2 saat ilisi birlikte oynadı. 6 aylık daha çok küçük şimdi ek gıdası , uyku düzeni, sürekli sizi istemesi bunlar bir anne için zaten yeterince yorucu . İlk çocuğunuz da kreşe başlayınca miss gibi olacak .