25 aylık ve 6 aylık. İkisi de çok tatlı ikisi de ayrı nimet ama bakması çok zor çok zorlanıyorum 😞 6 aylık olan bir yerde 10 dk durmaz ağlar hep kucak ister . Uykuya o kadar zor dalıyor ki gündüz uykusundan 2 de uyandı şu an hala ayağımda sallıyorum. Ayağımdan yatağına koyunca ağlıyor ve bu döngü 3-4 kez devam edince artık dişlerimi sıkmaya başlıyorum. 2 yaş bebesini anlatmaya gerek yok zaten inatlar kıskançlıklar.. ne yapacağım nasıl büyüyeceğim ya 😭😭😭