Deletedmom_122 ay benim kızımda ben pasta yaparken birden öyle ağlamışti sonra onu sakinleştirdim kucağıma aldım böyle basıp bırakıp basıp bırakıp popomu sallayarak dans ettim oda gülmeye başladı hep bu döngü devam etti şuan bir yaşında çalışınca direk yanıma gelip oynuyormuyum yoksa ciddi birşey mi oluyor diye bakıyor 🤣🤣