Kızlar bugün tatlı yapmak için mikseri çalıştırdım, bebeğim birden çığlık atıp ağladı.🥺 Çok korktum üzüldüm ben de ne yaptım diye. Sizin bebişler de korkuyor mu? 6 aylık, hep böyle korkacak mı nasıl alıştırırım. Bir de etkisinde kalmaz değil mi 😔 zor sakinleştirdim