Birerkekannesi_ kaymakliekmekkadayifi bizim de alerjiden dolayı pişik mantara çevirdi doktor bu şekilde söyledi ve geçti. Ya da kortizonlu değil ama penaten krem var rossman e bebekte falan oluyor o da rahatlatmıştı.
kaymakliekmekkadayifi mickeyy doğduğumdan beri pamuk kullanıyorum her bez değişimi minim 7 8 dk açık duruyor ve her bez değişiminde farklı krem sürüyorum zaten ama fayda yok
Sebusebu kaymakliekmekkadayifi biz altını cok acık bırakıyorduk heryeri batırıyordu ama o sekilde geçti. Bizimki bir kere baby turco bez taktıktan sonra olmuştu. O dönemde prima care kullandım