goncarda doğduğundan beri pamuk kullanıyorum ıslak mendil kullanmıyorum. Bez markamız iyi gelmediğinş dğşnünce değiştirdik. Deterjan bebek deterjanı kullanıyorum bide zaten bez bölgesinde olduğu için pişik o kısma değmiyo kıyafetler. Alerjik ürüm tükettiğim anda coşuyor. En küçük kaçakta bile felaket sonuç. Mümkün olduğunca dikkat ediyorum resmen aç geziyorum ama hala aynı