Meri-Mel Pirasalipuding Kesinlikle çok iyi olur azcik da olsa uslanir ,utanır korkarlar pislikler lesler midem bulanıyor 😞
Meri-Mel gecekusu_- Hiç sormayın yarın gideceğiz kızımın araştırmada kontrolü var midem bulanıyor artık ülkede düzgün bir kurum kalmadı iyice zivanadan çıktı😞
gecekusu_- Meri-Mel bu işin devleti özeli kalmadı artık insanlar işini bile özenmeden yapıyorlar sonra hakları varmış gibi protesto ediyorlar gına geldi artık
Meri-Mel bisenakillisinzaten Allah’ım hidayet ahlak versin, iyi insanlar elbette var ama bu doktorlar durumu bebek katilleri , böyle ahlaksizi derken iyice mesleği kirlettiler.
Meri-Mel bisenakillisinzaten Tıp fakültesi araştırma diye geçmiyor mu orada ben karıştırmış da olabilirim 🙈
Taftafgiller Meri-Mel Bu arada bende Konyadayım Selçuklu Tıp ta ameliyat olmuştum hala da kontrol lere gidiyorum. Aynen Rabbim böylelerine düşürmesin
Meri-Mel Taftafgiller Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah neyiniz var ise tez zamanda kurtarsın 😞
LadyGaddar Meri-Mel Bebeklerin para için ticaret icin öldürüldüğünü duyduktan sonra herkesten herşey bekliyorum Msjlari okudum iğrendim, işi bu olan insanlar bunu nasıl cinsellige çevirmiş akıl işi değil Üstelik grup var sapıklar grubu resmen şaka gibi
Dedektifgadget Taftafgiller eşime hak vereceğim aklıma gelmezdi meğer haklıymış benim eşimde hep kadın doktor isterdi