berosunannesi benim de çok yüksek .karaciğer enzimlerim aylardır tavan. Siz sarılık olmuşsunuz diye anladım çok çok geçmiş olsun maalesef tek kurtuluş yolu ameliyat yoksa ben çok kaçtım ama artık ağrılara dayanamadım o an ölmek istiyorsun resmen benim sondaki beni çok ağlattı ondan artık karar verdim