canmanayvesuyu Winghshell orda hep aynı şeyi veriyorlar devit diye yazılan ilaç devit3 ben de yenidoğan hemşiresiyim 3 damla kullanılıyor bi yanlışlık olabilir ya da ilaç mı değişti ki bilemedim 🤷♀️ eksiklik durumunda artırıyor doktorlar genelde ama
Winghshell Nacafa Eczacınin söylediği miktarı veriyorum kaşığa 7 damla damlatiyorum yeni nesil ocean kullanıyorum diyelim eczacı bana yanlış söyledi İstanbul da oturan ve ordaki eczacıdan alan arkadaşıma da aynı miktar söylenmiş bir an önce neden tahlil vermeliyim?
ttonfire ticktack 3 aylık 1 fıs veriyorum ben. Daha öncesinde damlalıkla verirken de 3 damla veriyordum. Tavsiye edilen kullanımlar kutu üzerinde de yazıyor.
tbys 1 yaşına girecek insaallah haftaya 1 fııs veriyorum bende 400iu ama değişecek sanırım doktora gittiğimizde söyler heralde
Mavi666 ticktack aya göre değil kiloya göre veriliyor olabilir bir doktora yada eczacıya danışın isterseniz. Demir ilacı kiloya göre veriliyordu örneğin.
aslanimalp ticktack d vitamini ve demir ikisi de ocean. D vitamini 1 yaşına kadar 1 fıs( 3 damla), demiri de 0,5 ml çizgisine kadar 2 kere doldurup veriyorum yani ortalama kilo başına 2 damla. Sağlık ocağınınki kilo başına 1 damla
chzgnc Winghshell 4 damla olması gerekiyor kan yani demir ilacı kilosuna göre veriyorlar mesela çocuğunuz 9 kg ise dokuz damla olarak ama d vitamini 4 damla siz yinede bi doktorunuza danışın herşeyin fazlası zarar