tunaaamom24_ denizalismom bu yeterli oluyor mudur acaba biz de 13 ay hala tek fıs veriyordum 2 ye çıkarayım
canmanayvesuyu Winghshell Winghshell sağlık ocağının verdiği de 3 damla veriliyor doktorunuza bi danışın mutlaka
chzgnc Winghshell 4 damla olması gerekiyor kan yani demir ilacı kilosuna göre veriyorlar mesela çocuğunuz 9 kg ise dokuz damla olarak ama d vitamini 4 damla siz yinede bi doktorunuza danışın herşeyin fazlası zarar
Winghshell Mery09876 Eczacı alırken öyle dedi bide fazla degilki sağlık ocağının verdiğine bile ebe 8 damla diyordu bize biz değiştik oceana geçtik 6 ila 7 damla verin dedi eczaci
huma216_ ticktack canım ben 2 gun kullandım çocuğum gazdan duramadı bıraktım 2 damla veriyordum 3 bucuk ayligiz
Mery09876 Winghshell saglik ocagininkiyle Ocean farkli ya o yuzden canim.8 aylik olupta 7 damla ilk defa sizde duydum yanliş anlamayin
Nacafa Winghshell aşırı fazla veriyorsunuz. Bir an önce bir doktora gidip tahlil verin sağlık ocagındakiyle bir değil kullandığınız
myprincess1 ticktack 2 ay 21 günlük damla aparatıyla 3 damla Doktor fısfıs başlığını kullanırsan da bir fıs demişti Ben damla başlığı ile 3 damla veriyorum fıs fıs genzine kaçırır vs diye
Winghshell Mery09876 Yeni nesil ocean kullanıyorum eczacı 6/7 damla dedi kaşığa damlatiyorum arkadaşımda İstanbul da yaşıyor oda aynı veriyor onada aynı demişler anlamadım
Winghshell Nacafa Eczacınin söylediği miktarı veriyorum kaşığa 7 damla damlatiyorum yeni nesil ocean kullanıyorum diyelim eczacı bana yanlış söyledi İstanbul da oturan ve ordaki eczacıdan alan arkadaşıma da aynı miktar söylenmiş bir an önce neden tahlil vermeliyim?