Bende emzirirken saraçoğlunun tarifini uyguladım bir çay kaşığı kimyonu bir su bardağı kaynamak üzere olan suya atıp bir taşım kaynattım tülbent ile süzdüm bir tatlı kaşığı kadar da şeker koyuyorlar ama istersen sen koymayabilirsin. Ben çok az ekledim sabah akşam bir çay kaşığı bebeğe verdim kalanı kendim içtim. O kadar çok gazı var ki faydası oluyor mu artık ne yapacağım bende bilmiyorum denemediğim şey kalmadı gaz yüzünden meme reddi bile yaşadım mamaya düştük şimdi daha da gazlı üstüne bir de kabızlık :(