9793selaam bence iade edin annem de yeni televizyon aldı aynı öyle yavaş geçiyo çok sinir bozucu bence.toshiba onun markası. Biz Grundig aldık 1-2 yıl önce. Gayet memnunuz. Biz ilk eşyalarımızı hep Grundig’le değiştiriyoruz bakalım uzun vadede nasıl olacak bilmiyorum.