Kızlar yeni bir televizyon aldık. Televizyon kanal değişirken 3 saniye kadar falan ortalama bir tık geç değiştiriyor sonraki kanalı. Biraz yavaş olma sıkıntısı var mesela internetten film falan açtığımızda arada takılıyor ve bir tık yavaş. İade edip etmeme konusunda kararsız kaldık. 15.000′e aldık markası telefunken. Televizyon işi biraz şans oluyor ya ya başka alırsak o daha da kötü çıkarsa diye korkuyoruz. Siz olsanız iade eder miydiniz sizce ne yapmalıyız?