Kızım 23. Ayına girecek bir hafta sonra. Ve uzun zamandır kabızlık sorunu yaşıyoruz. Bi ara düzeliyor sonra tekrar aynı ve bu hep böyle oluyor. Doktor poposuna filan baktı her hangi bir şey olmadığını söyledi. Kabızlık olduğunda duphalac veriyorum ve zorla olsa da taş gibi yapıyor ama şu üç gündür ilaçta işe yaramıyor. Sulu yeriyorum çilek karpuz yoğurt bunları da tüketiyor ama yok yine. Ve bugün aşırı derecede huysuz sürekli poposunu gösteriyor 🤦🏻♀️ sizin tavsiyeleriniz neler acaba
-