masha1 biz merkezdeyiz maaş eşinizin ne olduğuna göre değişir benim eşim jandarma memnunuz maaştan. Merkezde jandarma lojmanları var ama temelinde sıkıntı olduğu için açmamışlar maalesef. Apartlar var 1+1 askeriyeye ait çıkarsa oraları değerlendirebilirsiniz. Şehir boş ama güzel arkadaşlıklarınız olursa zamanınız güzel geçer