sencokbiliyon teacherikizannesi dün bir arkadaş, 28 mayısta açıklanacak dedi. Haziran sonu da ilişik kesme olur demişti.
sencokbiliyon teacherikizannesi aynen öyle. Biz de sabırsızlıkla bekliyoruz. Keşke öncesinde açıklansa da ayrılış haziranda olsaydı. En azından kafamızdan soru işaretleri giderdi.
sencokbiliyon Nacafa Arkadaşlarımız var 🥰 Bu sebeple yazdık. Başka bir arkadaşımın eşi de adıyamanda çalışıyor. O çok memnundu bakalım hayırlısı artık. Bide şehir benim için pek önemli değil açıkçası.
sencokbiliyon teacherikizannesi erzurumu bize sildirdiler geri çalılma koşullarından ötürü🥲 erzurumdan gelen bi arkadaş vardı o anlattı da. Her yeri bir değil sonuçta. Yoksa ben çok istiyordum ya.
teacherikizannesi sencokbiliyon çalışma şartları eşim için genelde standart oluyor oltu ve cezaevini yazdık inş oltu gelir ama cezaevide merkezde merkez olmasıda çok iyi olur. Tek sıkıntı bazı yerler Suriye’ye gönderiyormuş inş öyle olan yerler çıkmaz 🙏 Hayırlsı olsun hepimizin hakkında
sencokbiliyon teacherikizannesi ya doğunun her yerinde dış görevler bence olacak zaten. Suriyelilerin bilemem de, dağa bayıra gçnderiyorlarmış. Küçücük bebeyle ne yaparım bilmiyorum. Bide ben de çalışıyorum. Bakıcı falan ayarlanacak oooofff offffff 🥴
gulezer Herkes mi doğuya gidiyor yahu batıya giden yok mu? Bizde Hakkarideyiz ve tayinciyiz Allahın izniyle
masha1 gulezer Hakkariyi öneriyor musunuz maaş, calisma sartlari ,lojman kira fiyati nedir acaba yardımcı olur musunuz rica etsem 🌸
dnzzynpmom sencokbiliyon Kars’ta yaşıyorum çok kötü biryer şartlar olarak özellikle kışın aşırı soğuk ve şuan bile hala kar yağıyordu iki gün önceye kadar yani umarim size iyi gelir sadece devlet hastanesi var özel hastahane yok maalesef merkezi genel olarak yine iyide ilçeler skandal hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ♥️
sencokbiliyon dnzzynpmom aynen hakkımızda hayırlısı olsun demekten başka ne gelir ki elimizden… çok sosyal hayatımız yok zaten. Kalabalıktan ziyade, arazi seviyoruz biz. Piknik felan. Mangal yakacak bir yerimiz olsun yeter bize 😅Ha bide bebemi götürecek park 😅
dnzzynpmom sencokbiliyon parkları var ama ahım şahım değil öyle doğal alan seviyorsanız size göre bir yer piknik yerleri sarıkamışta var ormanlık alanıda var aracınız varsa gider gelirsinz😘🥰
ipekg54 sencokbiliyon Adıyaman çalışma şartları bakımından çok iyi ancak yaşam için berbat bi yer 2 senedir Gölbaşı ilçesindeyiz merkezi bile çok kötü sosyal aktivite yok ev bulmak çok zor kiralar uçtu neredeyse bütün karakol konteyner da kalıyo hele çocuğunuz varsa hiç tavsiye etmem
ipekg54 teacherikizannesi o şekilde belirtilmiş eşim söyledi çünkü daha ilçe tercihleri var bence çok uzatmazlar