lilyr bebeklerde egzama alerjiye bağlı değil ise cilt kuruluğundan dolayı oluyor ve cilt bariyeri kendisini onaracak kadar güçlü olmadığı için devam ediyor. İki yaşına kadar belirli aralıklarla devam edecek. Oğlumun egzaması vardı önce doktoru hipokort verdi belirttiği süre de kullandım sonrasında sürekli bioderma beyaz kapaklı krem ile nemlendirdim. Kullanım talimatında günde iki kere diyor ama ben göğsünde olduğu için her altını açtığımda sürdüm. Sadece nemlendirici krem ile değil odayı nemlendirerek devam ettim. Ve çok şükür geçti