Miray17 hipokort kortizonlu kremdir. Nemlendirici bir krem değil yani. Kortizon ilaçtır, egzamayı yok etmeye yarar ama aynı zamanda o bölgedeki deriyi inceltir ve kıllanma yapar. Yani ne kadar az kullanırsanız o kadar iyi. Sorunu çözmeye ve tekrar çıkmamasına odaklanın