Tazeannecik Kaganpasa20 25.gün falan baya azaldı sarı leke gibi geliyordu. 27-28. Gün tekrar çoğaldı adet gibi kanamam oldu. Sonra tekrar azaldı derken yine pedler dolmaya başladı. 47.gün bitti
Tazeannecik Kaganpasa20 beni birde sağlık ocağında ki eve korkuttu. SeZeryan olanın kanaması o kadar uzun sürmez diye. Bende korkuyla doktoruma sordum muayene etti herşey normal dedi 40 gün olur dedi rahatladım
GyagmurG Kaganpasa20 doktor kontrolünde bana azalmışken birden artarsa , sarı renge dönüp tekrar kan şeklini alırsa ve kokulu akıntı olursa bizim için önemli demişti doktor. Bence bi doktora görünün içiniz rahat etsin önemli bir ameliyat bu
Senammm Ayazz444 hıc bellı olmuyo bazen bı oluyo uyuyo bıde oluyo uyumuyo ah bıde gazımız olmasa 🤦senın bebıs kac aylık sizde durumlar nasıl
Senammm Ayazz444 40 gunden sonra da gecıyobılıyomuş bazısı 3 ay dıyo bazısı 6 ay dıyo bilemiyorum vallahi 🤷
MANNESI Alpcan peki kıpkırmızı mıydı ben m şuan 33. Gün sarı renkti tekrar döndü kırmızıya endişe etmeye başladım Bi bştseydi
Alpcan MANNESI Evet canm normal adet kanaması gibiydi. Ama hiç sarı akıntım olmadı kontrole gitmissindir zaten bir problem olsa söylerdi bence